Uvjeti poslovanja
Za sve ponuđene proizvode na stranicama postoji objavljena slika i osnovni opis proizvoda. Ovi uvjeti reguliraju proces naručivanja, plaćanja, dostave i eventualne reklamacije proizvoda koji se prodaju kroz naše internet prodajno mjesto.
KONTAKT PODACI
BRILAD d.o.o.
Brezinska 5, 10298 Donja Bistra
Tvrtka upisana u trgovački registar: Trgovački sud u Zagrebu / broj / Tt-14/9901-2
OIB: 50490718862
MBS: 080908665
Temeljni kapital: 20.000,00 kn u cijelosti uplaćen
Direktor: Ladislav Klenkar
Privredna banka Zagreb d.d., Radnička cesta 50, Zagreb
HR8723400091110680964
Zagrebačka banka d.d., Trg bana Josipa Jelačića 10, Zagreb
HR2023600001102478827
Mob: 091 400 1001
Email: [email protected]
Radno vrijeme telefonskih operatera je radnim danom od 08:00 do 15:00.
Subotom, nedjeljom i blagdanima korisnička podrška nije dostupna.
KUPNJA
Proizvodi se naručuju odabirom, korištenjem menija "moja košarica" i popunjavanjem elektronskog formulara. Naručene proizvode možete platiti pouzećem, uplatnicom (samo za teritorij Hrvatske) ili karticama (jednokratno ili na rate). Vašu kreditnu karticu teretimo na dan narudžbe, a naručeni proizvod isporučujemo u najkraćem mogućem roku. Svaka narudžba kreditnom karticom podliježe prethodnoj autorizaciji. U slučaju da naručenog artikla nema na skladištu, biti ćete kontaktirani u najkraćem mogućem roku te ćemo u dogovoru s Vama isporučiti zamjenski artikl ili ćemo u dogovoru s Vama navedeni artikl maknuti iz narudžbe. Vaša trenutna narudžba prikazana je na stranici "Moj korisnički račun". Na toj stranici prikazani su detaljni podaci o artiklu, količini i cijeni. Svi artikli koje ste odlučili kupiti nalaze se na stranici pod imenom "moja košarica".
NAPLATA / AUTORIZACIJA
Naručene proizvode kupac može platiti:
1. Pouzećem
2. Internet bankarstvom (ili općom uplatnicom)
3. Karticama jednokratno ili na rate
Naplata se vrši u službenoj hrvatskoj valuti (euro).
Obročno plaćanje: Za iznose iznad 66,37 € (500 kn) omogućujemo obročno plaćanje Erste Diners, Maestro, Mastercard i Visa, PBZ Visa Inspire, Visa Premium, Mastercard i Maestro, ZABA Visa, Maestro i Mastercard 2-12 rata beskamatno.
Ako ne raspolažete kreditnom karticom tada možete, ukoliko imate prebivalište u Hrvatskoj, platiti općom uplatnicom prije isporuke. Isporuku vršimo po primitku uplate. Uplata mora biti izvršena u eurima. Ukoliko trebate R1 račun potrebno je upisati vaš OIB, te naziv tvrtke ili obrta. Internet plaćanje moguće je izvršiti putem sljedećih kreditnih kartica American Express, Diners, Mastercard, Maestro, Visa:
Cijene su izražene u eurima i kunama. Porez na dodanu vrijednost je uračunat u cijenu. U slučaju znatnih promjena tečaja zadržavamo pravo na promjenu cijena. Ponuda vrijedi do isteka zaliha. Zadržavamo pravo na tiskarske pogreške.
SIGURNOST
BRILAD d.o.o. internet trgovina se obvezuje pružati zaštitu osobnim podacima kupaca, na način da prikuplja samo nužne, osnovne podatke o kupcima koji su nužni za ispunjenje naših obveza, te da informira kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka. Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi djelatnici BRILAD d.o.o. internet trgovine i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti. Plaćanje kreditnim karticama obavlja se putem našeg partnera T-Com-a i njihovog PayWay sustava koji osigurava sigurno i zaštićeno provođenje internetskih transakcija kreditnim karticama. Ovaj način plaćanja preporučuju sami izdavatelji kartica (Visa, MasterCard, American Express), pouzdano funkcionira u praksi i prema istraživanjima se pokazuje sigurnijim od klasičnog plaćanja kreditnim karticama u restoranu ili trgovini. BRILAD d.o.o. / bebastore.hr internet trgovina niti čuva, niti uopće dobiva podatke o konkretnim brojevima vaših kreditnih kartica.
Izjava o sigurnosti: HT Pay Way primjenjuje najmodernije standarde u zaštiti podataka - Secure Socket Layer (SSL) protokol sa 128-bitnom enkripcijom podataka i MD5 algoritam. ISO 8583 protokol osigurava da se razmjena podataka između T-Com sustava i autorizacijskih centara kartičnih kuća obavlja u privatnoj mreži, koja je od neautoriziranog pristupa zaštićena dvostrukim slojem "vatrozida" (firewalla).
POŠTARINA I DOSTAVA
Za kupce iz Hrvatske, paketna dostava za sve narudžbe iznad 69,00 € je besplatna. Za narudžbe ispod 69,00 € naplaćujemo 3,98 € (s PDV-om) neovisno o vrijednosti pošiljke i mjestu isporuke.
Dostavu vršimo putem dostavne službe GLS.
Ukoliko je proizvod na lageru, pošiljka se šalje sljedeći radni dan nakon potvrđene uplate. Naručena roba stiže na adresu kupca u roku 1-3 radna dana od dana slanja. Izuzetak gore navedenim uvjetima su blagdani i neradni dani.
Raspored dostave na otoke putem GLS-a možete pogledati ovdje.
Na otoke koje GLS ne pokriva vlastitom dostavnom mrežom, isporuku vrši u suradnji s Hrvatskom Poštom. Posebna dostavna podrčja možete pronaći ovdje.
O eventualnim odstupanjima od navedenih rokova, kupac će biti obaviješten. U rijetkim i iznimnim situacijama (npr. kolektivni godišnji u tvornici ili zastoj u proizvodnji i/ili transportu) zadržavamo pravo produljenja roka isporuke i o tome obavještavamo kupca.
Rok isporuke proizvoda – vrijedi rok isporuke istaknut ispod kratkog opisa proizvoda.
Sve dostavne službe koje vrše dostavu dostavljaju pakete isključivo do kućnog praga, odnosno do glavnog ulaza u zgradu.
BRILAD d.o.o. ne preuzima odgovornost u slučaju kašnjenja isporuke.
REKLAMACIJE
Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke stvari koje prodaje na svojim stranicama sukladno pozitivnim propisima Republike Hrvatske, posebice Zakonu o obveznim odnosima. Naručeni proizvodi pakirani su na način da se uobičajenom manipulacijom u dostavi ne oštete.
U slučaju da je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke, te u tom slučaju sugeriramo da pošiljku kupac ne preuzima. Molimo da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i poslali novu. U slučaju vidljivog nedostatka proizvoda kod preuzimanja pošiljke, Kupac nije dužan dopremljeni proizvod preuzeti, može odbiti primitak, te ne snosi troškove dostave takvog proizvoda.
Smatra se da proizvodi koji su uredno zaprimljeni od strane Kupca nisu imali vidljivi nedostatak. Kupac ima pravo na reklamaciju u odnosu na materijalne nedostatke u rokovima i zbog razloga propisanih odredbama Zakona o obveznim o rokovima. Kupac može reklamaciju uputiti e-mailom na [email protected] ili pisanim putem na adresu sjedišta društva: Brilad d.o.o., Brezinska 5, 10298 Donja Bistra.
Prodavatelj će smatrati reklamaciju valjanom ako pregledom proizvoda utvrdi da odgovara uvjetima za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača. U tom slučaju će roku od maksimalno 45 dana od primitka valjane reklamacije zamijeniti proizvod ili vratiti cjelokupan plaćeni iznos. Ukoliko, pak, ustanovi da reklamacija nije pravovaljana, tj. ukoliko reklamaciju odbije, o istome će obavijestiti Kupca u roku od 15 dana od dana primitka reklamacije.
POVRAT ROBE
Ukoliko vam naručeni proizvod ne odgovara, imate pravo na povrat proizvoda u roku 14 dana od dana kada ste ga zaprimili. U tom slučaju, proizvod mora biti nekorišten, neoštećen i u originalnoj ambalaži. Troškove povrata robe na naše skladište snosi kupac.
JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA
Potrošač ima pravo, ne navodeći razloge za to, jednostrano raskinuti ugovor sklopljen izvan poslovnih prostorija ili sklopljen na daljinu u roku od 14 dana. Rok od 14 dana započinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, roba koja čini predmet ugovora predana u posjed. Ako je jednom narudžbom potrošač naručio više komada robe koji trebaju biti isporučeni odvojeno, odnosno ako je riječ o robi koja se dostavlja u više komada ili više pošiljki, rok od 14 dana za jednostrani raskid ugovora započinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, predan u posjed zadnji komad ili zadnja pošiljka robe. Ako je ugovorena redovita isporuka robe kroz određeni period, rok od 14 dana za jednostrani raskid ugovora započinje teći od dana kada je potrošaču, ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača a koja nije prijevoznik, predan u posjed prvi komad ili prva pošiljka robe.
Potrošač je dužan prije isteka roka za jednostrani raskid ugovora obavijestiti trgovca o svojoj odluci da raskine ugovor i to putem obrasca za jednostrani raskid ugovora ili putem bilo koje druge nedvosmislene izjave kojom izražava svoju volju da raskine ugovor. Izjavu o raskidu ugovora potrošač je dužan poslati prije isteka predviđenog roka za raskid ugovora. Sadržaj i oblik toga obrasca propisao je ministar gospodarstva Pravilnikom o sadržaju i obliku obavijesti o pravu potrošača na jednostrani raskid ugovora sklopljenih na daljinu i ugovora sklopljenih izvan poslovnih prostorija. Taj Pravilnik propisuje oblik i sadržaj obavijesti o pravu potrošača na jednostrani raskid ugovora sklopljenih izvan poslovnih prostorija i ugovora sklopljenih na daljinu te sadrži i upute potrošačima kako jednostrano raskinuti takve ugovore i u kojem roku. Obrazac se nalazi u Prilogu Pravilnika te ovdje imate poveznicu na cjelovit dokument: Pravilnik o sadržaju i obliku obavijesti o pravu potrošača na jednostrani raskid ugovora sklopljenih na daljinu i ugovora sklopljenih izvan poslovnih prostorija (NN 072/2014).
Potrošač može jednostrano raskinuti ugovor tako da obrazac za jednostrani raskid ili drugu nedvosmislenu izjavu o raskidu ispuni i pošalje trgovcu elektroničkim putem [email protected]. U tom slučaju mi ćemo, bez odgađanja, dostaviti potrošaču potvrdu o primitku izjave o raskidu na trajnom mediju.
Iskoristite li svoje pravo na jednostrani raskid ugovora, mi ćemo Vam, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kad smo zaprimili obavijest o Vašoj odluci da raskidate ugovor, vratiti iznos uplaćen temeljem ugovora. Povrat plaćenog iznosa izvršit ćemo tek nakon što nam roba bude vraćena, odnosno, nakon što nam dostavite dokaz da ste robu poslali natrag nama poštom ili osobno na naše skladište na adresi:
Brilad d.o.o.
Brezinska 5
10298 Donja Bistra
Potrošač će snositi samo izravne troškove povrata robe. Potrošač je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.
Smatra se da ste izvršili svoju obvezu povrata na vrijeme, ako prije isteka naprijed navedenog roka, pošaljete/dostavite na dokaziv način (preporučeno sa pošiljkom ili osobno) robu nama u našem skladištu. Odgovorni ste za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.
Ukoliko je proizvod vraćen neispravan, s većim oštećenjima ili bez dijelova i dokumentacije, te ukoliko se isti ne dostave u naknadnom roku od 8 dana smatra se da Kupac nije ispunio svoju obvezu povrata robe, te Prodavatelj nije dužan izvršiti povrat uplaćenih sredstava.
Obrazac za jednostrani raskid ugovora u pisanom obliku možete preuzeti ovdje.
Podaci o proizvodima (opis proizvoda, cijena i dr.) prikazani na web stranici www.bebastore.hr podložni su bugovima, nepravilnostima u radu aplikacije, drugim tehničkim nepravilnostima, tipografskim pogreškama i sl. U slučaju očitih pogrešaka ili neispravnosti u pogledu podataka o proizvodima prikazanih na stranici, Prodavatelj zadržava pravo jednostrano raskinuti ugovor.
NAKNADA ZA PONOVNO NARUČIVANJE
Ako zaprimimo Vaš povrat robe i zaključimo da je trošak ponovne narudžbe opravdan, kontaktirati ćemo Vas putem e-maila i/ili telefona prije nego napravimo bilo što i ponudimo zamjenu. Ukoliko je povrat vraćene robe neopravdan (ne sviđa Vam se, pogreška u narudžbi), bit ćemo primorani naplatiti vam troškove ponovnog slanja. Napominjemo da vraćena roba mora biti originalno zapakirana.
Ukoliko Potrošač jednostavno odbije primiti paket bez prethodne najave (ili na neki način povrijedi poslovanje Prodavatelja), prilikom iduće narudžbe nismo obavezni istu primiti ni isporučiti.
OSTALI UVJETI
Za narudžbu robe osobe moraju biti starije od 18 godina.
Uvjeti prodaje se mogu promijeniti bez prethodne najave. Sve potvrđene narudžbe ćemo isporučiti po uvjetima važećim u momentu potvrđivanja narudžbe. BRILAD d.o.o. / bebastore.hr zadržava pravo ne isporučiti robu na temelju narudžbi s nepotpunim i/ili netočnim podacima.
Iako se trudimo osigurati da su prikaz i opis proizvoda na web stranici točni, imajte na umu da ne možemo garantirati da zaslon vašeg računala točno odražava stvarnu boju proizvoda. Slike proizvoda na web stranici služe samo za ilustrativne svrhe, a svi proizvodi koje ste naručili se malo mogu razlikovati od te slike.
Ako nismo u mogućnosti isporučiti proizvod, na primjer, jer proizvod nemamo na zalihi, ili više nije dostupan, ili zbog pogreške u cijeni na web stranici, u najkraćem mogućem roku ćemo Vas obavijestiti putem e-maila.
Ako se to dogodi prije nego što smo primili uplatu, nećemo obraditi taj dio narudžbe. Ako ste već platili, izvršit ćemo Vam povrat novca u punom iznosu koji ste platili.
INTERNETSKO RJEŠAVANJE SPOROVA
Posebnom regulativom Europske unije, od 15. 2. 2016. diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnju biti će moguće riješiti putem ODR platforme kojoj možete pristupiti ovdje. To znači da ukoliko naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) svoj prigovor možete na brži i jednostavniji način podnijeti na gornjem linku.
Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.
NOVI KORISNIK
Da biste postali naš kupac potrebno je obaviti prijavu kao novi korisnik. Postupak prijave vrlo je jednostavan i zahtjeva minimum Vaših osobnih podataka. Podatke sa zvjezdicom (*) molimo obvezno popunite.Vaši podaci potrebni su nam kako bi tvrtka BRILAD d.o.o. potpuno i sigurno provela postupak naručivanja, plaćanja i dostavu proizvoda na Vašu adresu. Na kraju postupka prijave nudi Vam se opcija primanja obavijesti (newsletter) o novim proizvodima, sniženjima, nagradnim igrama i sl. Odabir primanja obavijesti ne obvezuje Vas ni po kojoj osnovi i u svakom trenutku možete se odjaviti s liste primatelja.Osobni podaci povjereni nama biti će brižljivo čuvani i upotrebljeni samo u poslovnoj komunikaciji između djelatnika tvrtke BRILAD d.o.o. / bebastore.hr i Vas kao našeg korisnika. Zadovoljstvo će nam biti da nam se javite:
• ukoliko ste zainteresirani za poslovnu suradnju
• kada primijetite da na samoj web stranici ima pogrešaka ili ju želite pohvaliti
• ako trenutno na skladištu nemamo proizvod za koji ste zainteresirani, javite se kako bi isti naručili u skoroj budućnosti
OSOBNI PODACI
Vaše osobne podatke koje dajete dobrovoljno pohraniti ćemo u našoj evidencijskoj bazi kupaca. Vaše osobne podatke prikupljamo i koristimo u svrhu obrade narudžbe, informiranja o ponudama proizvoda i drugim sličnim marketinškim ili promotivnim komuniakcijama, a sve u svrhu unaprjeđenje odnosa i suradnje s kupcima. Vaše osobne podatke štitimo sukladno Zakonu o zaštiti osobnih podataka i sukladno našoj poslovnoj politici, te ih nećemo ni na koji način učiniti dostupnima trećima osim koliko je to potrebno u postupku dostave kupljene robe. Registrirani kupac ima pravo zatražiti ispravak, izmjenu ili nadopunu netočnih, nepotpunih ili neažuriranih podataka, a ukoliko više ne želi primati naš promidžbeni materijal dovoljno je poslati odjavnu email poruku na našu adresu. BRILAD d.o.o. ne odgovara za slučajnu pogrešku ili pogrešku zbog više sile, ili drugih objektivnih okolnosti kojima se uzrokuje slučajno kršenje zajamčene zaštite Vaših podataka, ali jamči da će pogreška biti otklonjena, ukoliko je to moguće, čim prije.
Zahvaljujemo Vam se na povjerenju!